نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس بدون کوادرادو و مانژوکیچ ؟

یوونتوس بدون کوادرادو و مانژوکیچ ؟

یوونتوسی ها هر روز در انتظار خرید و فروشی جدید در ترکیب تیم خود هستند و مدیران بانوی پیر در این فصل و تا اینجای کار توانسته اند، رضایت حداکثری هواداران را بر آورده سازند. البته در این میان، نهایی نشدن وضعیت قرارداد کوادرادو از دلایلی است که یوونتوسی ها همچنان در پس آن هستند و بدون شک حفظ کوادرادو می تواند یکی از نقاط قوت این فصل برای یووه ای ها باشد.

 

قرارداد این بازیکن کلمبیایی در پایان فصل به پایان رسید و وی راهی تیم چلسی شد اما تیم آبی پوش مدعی شد که این بازیکن قابل فروش می باشد و به بالاترین پیشنهاد، وی را خواهد فروخت. همین موضوع سبب شد تا مذاکرات میان سران دو باشگاه ادامه پیدا کند اما هنوز به نقطه ی مشترکی دست پیدا نکرده اند و هواداران یووه نیز در انتظار مشخص شدن وضعیت وی می باشند.

 

رسانه های انگلیسی امروز مدعی شدند:

 

چلسی برای این بازیکن رقم 30 میلیون یورو طلب کرده اما یوونتوس بیش از 25 میلیون پرداخت نخواهد کرد و در این میان تیم های اینتر و میلان حاضر به پرداخت چنین رقمی هستند که این موضوع کار را برای یوونتوسی ها سخت کرده است. میلانی ها اعلام کرده اند حاضر به پرداخت رقم مد نظر تیم چلسی می باشند.

 

از طرفی، با توجه به حضور پیپیتا در خط حمله ی یوونتوس، به نظر می رسد شرایط برای مانزوکیچ مهاجم کروات تیم یوونتوس سخت تر از گذشته شده باشد و همین موضوع سبب شد تا شایعات ترک وی شنیده شود.

 

در همین رابطه، امروز فوتبال ایتالیا خبر از علاقه ی باشگاه وستهم به این بازیکن خبر داد و مدعی شد سران این باشگاه در نظر دارند هنگامی که تیم یووه برای بازی دوستانه با این تیم به انگلیس سفر می کند، پیشنهاد رسمی خود را تقدیم سران یووه کنند.

 

در صورتی که یوونتوسی حاضر به فروش این بازیکن شوند، انگاه سیمونه زازا بازیکن ایتالیایی در این باشگاه ماندگار خواهد شد و برنامه ی تیم یووه تغییر پیدا خواهد کرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: